At lede med kropslighed og hjertevarme i skolen

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

At lede med kropslighed og hjertevarme i skolen. / Skovhus, Mette; Winther, Helle.

In: Pædagogisk Extrakt, No. 21, 2022, p. 53-55.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Skovhus, M & Winther, H 2022, 'At lede med kropslighed og hjertevarme i skolen', Pædagogisk Extrakt, no. 21, pp. 53-55. <https://issuu.com/paedagogiskextrakt/docs/10914_webmagasinet_p_dagogisk_extrakt_nr_21_2022_p?fr=sNmEwNDQ1MDk2ODQ>

APA

Skovhus, M., & Winther, H. (2022). At lede med kropslighed og hjertevarme i skolen. Pædagogisk Extrakt, (21), 53-55. https://issuu.com/paedagogiskextrakt/docs/10914_webmagasinet_p_dagogisk_extrakt_nr_21_2022_p?fr=sNmEwNDQ1MDk2ODQ

Vancouver

Skovhus M, Winther H. At lede med kropslighed og hjertevarme i skolen. Pædagogisk Extrakt. 2022;(21):53-55.

Author

Skovhus, Mette ; Winther, Helle. / At lede med kropslighed og hjertevarme i skolen. In: Pædagogisk Extrakt. 2022 ; No. 21. pp. 53-55.

Bibtex

@article{17423e3a66c847dc8db59df476a53d95,
title = "At lede med kropslighed og hjertevarme i skolen",
abstract = "Hvordan kan p{\ae}dagogstuderende udvikle et hjertevarmt lederskab og dermed skabe positive relationer til og mellem b{\o}rn? Kan kropslige, kunstneriske og fort{\ae}llende undervisnings- og forskningsmetoder underst{\o}tte denne l{\ae}ringsproces?",
keywords = "Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet, P{\ae}dagoguddannelse, Klasserumsledelse, P{\ae}dagogisk lederskab, Kroppens sprog, Lederskab",
author = "Mette Skovhus and Helle Winther",
note = "CURIS 2022 NEXS 300",
year = "2022",
language = "Dansk",
pages = "53--55",
journal = "P{\ae}dagogisk Extrakt",
issn = "2246-7920",
publisher = "VIA University College",
number = "21",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - At lede med kropslighed og hjertevarme i skolen

AU - Skovhus, Mette

AU - Winther, Helle

N1 - CURIS 2022 NEXS 300

PY - 2022

Y1 - 2022

N2 - Hvordan kan pædagogstuderende udvikle et hjertevarmt lederskab og dermed skabe positive relationer til og mellem børn? Kan kropslige, kunstneriske og fortællende undervisnings- og forskningsmetoder understøtte denne læringsproces?

AB - Hvordan kan pædagogstuderende udvikle et hjertevarmt lederskab og dermed skabe positive relationer til og mellem børn? Kan kropslige, kunstneriske og fortællende undervisnings- og forskningsmetoder understøtte denne læringsproces?

KW - Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet

KW - Pædagoguddannelse

KW - Klasserumsledelse

KW - Pædagogisk lederskab

KW - Kroppens sprog

KW - Lederskab

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 53

EP - 55

JO - Pædagogisk Extrakt

JF - Pædagogisk Extrakt

SN - 2246-7920

IS - 21

ER -

ID: 330778833